Praca w korporacjach czy chociażby w większych firmach, zobowiązuje. Chodzi w dużej mierze o to, jak ubieramy się do pracy. Akceptowalnym strojem, w przypadku mężczyzn, jest garnitur, lub przynajmniej eleganckie spodnie z materiału i koszula. http://meskifason.pl/r,3,koszule-meskie.html Garnitury jednak obowiązują już bez żadnych ustępstw w momencie, gdy zajmowane jest wyższe stanowisko.
Prezesi firm, członkowie zarządu czy kierownicy działów, nie mogą sobie pozwolić na inny strój w pracy. Często pozycja i ranga, podkreślana jest przez specjalne spinki do mankietów z logotypem firmy. Jest to podyktowane w dużej mierze po prostu kwestią kreowania wizerunku firmy. W ten sposób daje się odczuć klientom, że firma ma konkretne zasady, ale również tradycje.
W tworzeniu wizerunku firmy, wykorzystuje się elementy, które nawiązują do rodzinnej atmosfery, odpowiednich wartości, długich tradycji. To wszystko ma sprawić, żeby klienci traktowali firmę jako bardziej wiarygodną a przy tym również bardziej profesjonalną. Dlatego często praktykowane jest to np. w kancelariach prawniczych. W wielu firmach, nawet niżsi rangą pracownicy muszą nosić krawaty firmowe z logo a panie podobne apaszki. Wszystko ma sprawić, żeby klienci łatwiej identyfikowali firmę. By każdy element wystroju siedziby, wnętrza, pracownicy, kojarzył się z marką. To ustala renomę firmy.
Poza tym klienci, chętniej wracają do firm, które mają rozpoznawalne logo, czy właśnie charakterystyczne są stroje pracowników. Mózg zapamiętuje obrazy, i w zasadzie narzuca pewne wybory. Jeśli coś zapada nam w pamięć, jak np. pracownicy firmy ubrani w określony sposób, w chwili, gdy potrzebujemy jakieś usługi, w pierwszej kolejności pójdziemy właśnie do tej firmy. Po prostu ona pierwsza, przyjdzie nam na myśl, podrzucona przez obrazy zakodowane w mózgu.
© 2015 – 2017, admin. Wszelkie prawa zastrzeżone. publikacja z www.sairus.pl